🎃Halloween Obby🎃 - HiberWorld

🎃Halloween Obby🎃
platformer medium755 plays • 2020-10-27

38 likes
Comments
Share

Is it weird that I listened to Christmas music while I made this map? (Too early?) XD Anyways, Im back yall! After about a 3-month break from HiberWorld, I missed everyone! (for those of yall who didnt know, Im @StreamerBTW And *Drumroll plz* I made a new and improved YouTube channel! I called it BlueBerryGMR and I do all sorts of videos on there. I try to publish every week or so on there. (Maybe more or less depends on my schedule) Please go check that out and have fun playing this game! (Its my first map to ever be made on PC!) Have a nice day yall!

Who's winning?

Global leaderboardCombinedView 
 Combined
Desktop leaderboard
Mobile leaderboard
1
SuccessfulWinner3
Time: 49:105s
2
Cristeena
Time: 53:900s
3
ticupfrog
Time: 57:330s
4
ciberworldiaccess
1min 0:025s
5
LexiXD
1min 3:175s
6
david4545
1min 3:525s
7
GenjiGamer
1min 4:540s
8
Ultimate_Gamer004
1min 4:750s
9
Meidion
1min 7:830s
10
Noobstar
1min 17:525s

Share this game!

Let's talk

42 / 1024

Offensive or inappropriate comments will be removed. Please see our Rules for more information.

Add a comment

64 Comments (so far)
ticupfrog Oct 28, 2020, 03:02

OML!!!!!!!!!!!!!!!!! HOW LONG DID THIS TAKE!!! it looks amazing and if this took 2 days I'm officially resigning....XD and amazing first game on pc :DDDD ED...

BlueBerryGMR Oct 28, 2020, 03:11Creator

@ticupfrog, How did u guess? XD (plz dont resign tho)

ticupfrog Oct 31, 2020, 18:10

I don't know this is way too good for me :D

Show more
Zippy Jan 9, 2021, 22:09

Hey blueberry it’s me bouncy idk if you remember me tho.

BlueBerryGMR Jan 11, 2021, 20:16Creator

Oh hey! @Zippy

CupcakePuppies Nov 7, 2020, 00:09

OH WOW THIS IS THE BEST OBBY O HAVE EVER PLAYED YOU ARE SO GOOD!

BlueBerryGMR Nov 8, 2020, 23:52Creator

@CupcakePuppies thanks so much!

ticupfrog Nov 6, 2020, 17:20

@BlueBerryGMR just a reminder you have to finish your game by tomorrow afternoon so I can announce the winners :)

BlueBerryGMR Nov 8, 2020, 23:52Creator

sorry, just announce without me I won't finish in time. @ticupfrog

ticupfrog Nov 9, 2020, 04:03

you are totally fine :) it was a pretty short deadline

L899_456colawhirl Nov 5, 2020, 08:16

The bone part was really hard

BlueBerryGMR Nov 8, 2020, 23:51Creator

@L899_456colawhirl It's nice to have a challenge every once in a while!

ilovekittlycat Nov 2, 2020, 13:55

np <3

ilovekittlycat Nov 2, 2020, 10:36

COOL GAME WOW🥳🤩

BlueBerryGMR Nov 2, 2020, 13:52Creator

@ilovekittlycat, thanks!

Mystic_Cookie Oct 31, 2020, 20:45

Happy Halloween @BlueBerryGMR ! Your games are AMAZING! 🎃

BlueBerryGMR Nov 1, 2020, 16:57Creator

@Mystic_Cookie, Thanks so much! It means a lot!

Mystic_Cookie Nov 2, 2020, 13:28

😊

jecintha Oct 30, 2020, 09:43

@#$%& IT IS SO GOOD I LOVE IT HI HA BEST FRIENDS OK BEY FRIENDEY

Foxey Oct 30, 2020, 02:26

Cool

BlueBerryGMR Oct 30, 2020, 12:46Creator

@Foxey, thx

Show more